- Ogłoszenie o naborze
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie I
- Oświadczenie II
- Lista kandydatów
- Wynik rekrutacji
Termin składania ofert: do dnia 10 kwietnia 2017 r. do godz. 16:00 z dopiskiem: „Oferta nr 3/2017” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku, ul. Warszawska 32
- lub pocztą na adres: Straż Miejska, ul. Warszawska 32, 05-822 Milanówek
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej, przy ul. Warszawskiej 32 w Milanówku.