Zawiadamiam o zwołaniu Komisji Budżetu i Inwestycji Rady Miasta Milanówka, które odbędzie się w dniu 13 lutego 2018 r. (wtorek) o godz. 16.00 w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad Komisji:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
- Opinia Komisji dot. projektów uchwał w sprawie:
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata 2018 – 2024;
- zmian budżetu miasta Milanówka na 2018 r.;
- zmieniająca uchwałę Nr 129/XVIII/16 z dnia 31 marca 2016 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych Miasta Milanówka oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
- wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na części nieruchomości stanowiącej drogę wewnętrzną – ul. Jerzyków w Milanówku;
- wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako część działki numer 161/1 położonej w obrębie geodezyjnym 06-04 w Milanówku przy
ul. Zbigniewa Herberta 41; - wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości przy ul. Przyszłości;
- wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących niepubliczne żłobki lub kluby dziecięce oraz zatrudniających dziennych opiekunów na terenie Gminy Milanówek.
- Sprawy różne.
Przewodniczący Komisji Budżetu i Inwestycji
Robert Czarnecki
Data rozpoczęcia:
13-02-2018
Godzina rozpoczęcia:
16:00
Miejsce:
Budynek "B" Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl